gilahipster
Lapan - Selamat Hari Merdeka
Friday ? 0 Blabbers ?

Hari-hari akhir selalu Najib sapa aku. Aku pun tak berminat nak jumpa dia dan aku pun rasa dia rasa benda yang sama apa aku rasa.

Dunia yang tanpa sempadan ni tapi cukup kecil bagi aku dan Najib yang selalu sapa aku akhir-akhir ni. Mungkin Najib dah kahwin. Mungkin Najib dah ada anak. Ataupun entah dan mungkin Najib tu jiran sebelah rumah aku.

Aku sendiri pun taktahu apa status jiran sebelah rumah walaupun ada lelaki dan perempuan ramai-ramai. Kakak ipar aku kata laki perempuan tu dah kahwin. Semua sebab abang aku yang bangkitkan isu. Aku rileks.

Cerita aku dan Najib tu khayalan palsu je. Kau rasa?
Najib ada masa nak sapa aku tiap-tiap hari ke bila Malaysia dah rugi dua kapal terbang?

Aku rasa tak.

Selamat Hari Merdeka, rakyat Malaysia.



Happy Reading :)