gilahipster
Enam - Selamat Hari Ibu
Sunday ? 0 Blabbers ?

Aku baru balik dari Ipoh Parade. Aku baru lepas solat Asar. Aku baru lepas landing atas katil dengan kaki sebelah terjuntai sisi katil.

Aku scroll Instagram. Aku nampak photo dari SheeraIshak. Photo dia dengan Alya, Bella, Zarith, Miema lepastu aku lupa siapa lagi. Aku scroll lagi. Aku nampak photo dari Emma. Photo dia dengan mak dia pasal Mother's Day.

Mak. Aku rasa dah lebih kurang seminggu aku tak balik Tapah jumpa mak. Aku harap audit firm tempat aku kerja cuti hari Wesak lusa nanti. Boleh esok aku balik sana.

Selamat Hari Ibu, Emak. Wa sayang mak.

Aku baru bukak Wechat. Lepastu aku nampak nama Wechat Ayu dah tukar. Mesej aku haram nak balas. Aku malas nak bertekak pasal duit rumah sewa tu. Aku tau bahagian aku dah bayar. Pun macamtu bila dia still tak bayar terpalit nama busuk tu melekat tempias sikit dekat aku. Busuk sial.

Aku sebenarnya tak faham bila ada manusia tak ada sifat tanggungjawab. Kalau sendiri busuk tak apa. Tapi sekali kasi bau dekat orang lain.

Camsibai



Happy Reading :)